söndag 20 mars 2011

En vacker vårvinterdag

Idag har det varit ett underbart väder. Takdropp och solsken.
En skön promenad på morgonen och träning och bus på eftermiddagen.
Jag, Chrissie, Bangsi och Ludde åkte till Grängesberg. Vi ordnade en rallylydnadsbana eftersom det är många som vill prova på. Jätteskoj att det kom så många. Vi var ca 10 hundar. Alla jätteduktiga. Jag hoppas att vi kan träffas fler gånger och träna tillsammans.
Det blev en del bilder idag också.

Ludde njuter i solen.

Visst är det väl vackert?

Fina Ludde

Full fart i snön.
På eftermiddagen åkte vi till Gränges för att träna lite rally.

Eva och Nova gör sig redo att testa banan.

Rose-Marie gör sig också redo. ( Vet inte vad vovven heter.)


Se så fint Nova går.

Ludde, varför måste vi sitta här när dom andra får träna?

Full aktivitet i banan.

Två som tröttnat.

Nova igen....

Äntligen lite bus.

Full fart i snön.

Jag tror Bangsi blev lite kär i Nova.

Ludde är nog också lite intresserad.

Hej, ska vi busa lite??

Tre härliga beardisar.
Nu hoppas jag att vi snart kan träna tillsammans igen.

2 kommentarer:

  1. Vilken rolig träff, synd att jag inte kunde komma men det blir fler gånger.
    Jättefina bilder som alltid.
    Ludde gillar att bli fotat :-) och det klart är man så snygg som honom så är det inte konstigt.
    Ha en skön vecka... (trots jobb) och njut av våren.
    Kram kram från oss alla!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att ni är så många som tränar tillsammans! Visst är det fint ute med snö och sol... men här smälter det för fullt och jag gillar´t!!! Bilderna blir ju extra fina med finfina Ludde som objekt! Må så gott! Kram

    SvaraRadera