tisdag 12 juli 2011

Träning och bus och bad....

I morse var det dags för lite träning igen. Idag körde vi en fortsättningsbana för det är mycket roligare när man inte behöver ha koppel. Nu varierar vi nybörjarbana och fortsättningsbana. Det är ju nybörjarklass vi tävlar i nu. Två till godkända resultat, så får vi flytta upp i fortsättningsklass.
Ludvika BK har blivit intresserade av oss. Nja, kanske inte av oss som personer, men dom vill att vi ska ha lite träning för dom som är intresserade. Det är bara roligt om fler börjar med rallylydnad. Så nästa onsdag ska vi ha en träff. Få se om det kommer några.
I augusti börjar vi en instruktörsutbildning som pågår till april nästa år. Sedan slutar vi jobba och öppnar eget. Vi öppnar också ett hundcafé. Man måste ju få ha drömmar!!!!!!
Vi testade lite agility idag också. I kväll ska vi vara med på lite allmänlydnadsträning. Få se om jag får med mig Chrissie.

Undrar vad Puddisen tänker på ??

Varför ska man hoppa när det går lika bra att krypa under???

Ludde är en väluppfostrad herre, så till slut gjorde han som vi ville.

Vilket hopp Bangsigubben gör.

4 kommentarer:

  1. Vaddå drömmar??!!!:-)))) här jäklar i mig ska drömmar förverkligas!:-D hihi toppenbilder du fått till!!! Om det inte börjar åska så ses vi ikväll- man får ju uppoffra sig lite för sina medmänniskor, hihihi! Kram!

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra ide att sluta jobba och satsa på något roligt istället... jag kände på mig det igår att något var på G :-).
    Spännande med instruktörsutbildningen det gör ni helt rätt i.
    Fina bilder som alltid.
    Ha ha Ludde är ju smart som testar vilket som är roligast, under och över hindren :-).
    Ha det så bra!!!
    Kramar från tjejerna och mig!!

    SvaraRadera
  3. Kör hårt livet är kort! Klart ni ska öppna eget o förena nytta med nöje.
    Jag tycker Ludde gör alldeles rätt som kryper under istället, smart pojke.
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  4. Go for it!!! Det är klart att ni ska satsa på era drömmar!
    Fina bilder som vanligt på underbara hundar! Ludde är så go när han kryper under hindret! ;) Kram

    SvaraRadera