torsdag 6 januari 2011

Första sparkturen

Idag har Ludde och jag gjort vår första sparktur. Det var väldigt roligt.Vi har så fina cykelbanor i Ludvika. Fint upplogade på vintern. Nästan alla banor har skogen på båda sidor så det är inga problem att låta Ludde springa lös. Ludde sprang så fint bredvid sparken. Det är några år sedan jag åkte spark och upptäckte nu att det är betydligt jobbigare att sparka än att gå. Bra träning i alla fall. Det är riktigt busväder idag, men med rätt klädsel är det skönt ändå. Vi passade också på att träna lite rally. Idag fick det bli med låtsasskyltar. Några bilder blev det också.

Kom nu matte, så åker vi!!!

Fina, fina Ludde Pudde <3

Jag kan också köra.....

Så här fint är det på våran cykelbana.

Ett litet snömonster.
Nu ska jag åka lite skidor framför TV:n. Ha en bra dag i snön.

3 kommentarer:

  1. Åh, spark var länge sedan jag åkte! När vi var barn åkte vi spark vart vi än skulle! Det stod alltid massor med sparkar utanför skolan! Idag ser man dem ju inte så ofta... Inte här iaf! Ska nog önska mej en nästa jul! ;0)
    Skidar och oxå framför tv´n!!! Hoppas på ett spännande lopp!

    SvaraRadera
  2. Härlig sparktur ni tagit... så nu är det bara att fortsätta på cykelbanan så kommer ni ju hit :-).
    Så fin han är Ludde-pudde och duktig att köra spark är han också :-).
    Ha en skön dag i snöstormen.
    Kram kram från tjejerna & mig.

    SvaraRadera
  3. Va kul med spark:D fin bild på ludde när han åker spark :P nu har jag precis kommit hem från hemus, vart där sen nio i morse så nu ska jag bara ta det lugnt i soffan resten av dagen, det snöar jätte mycket här, verkar aldrig ge sig.. Hörs sen krAM

    SvaraRadera