lördag 30 april 2011

Skön morgonpromenad

I morse var det underbart skönt ute. Lite kyligt eftersom klockan inte var så mycket, men strålande sol. Tyvärr har det börjat mulna på nu. Egentligen är det bäst om det blir spöregn i kväll så ungdomarna håller sig inne. Mina ungdomar är så stora så jag tror att dom har fått ett gott omdöme. Jag tänker på alla mina elever.
I eftermiddag ska vi till Borlänge på fotboll. Sonen spelar första seriematchen.
I morgon bär det i väg till Vingåker för första riktiga tävlingen i rallylydnad. Det hänger nog bara på mig om det ska gå bra. Jag får inte stressa upp mig. Jag måste också vara tydlig så Ludde vet vad jag vill att han ska göra. Men det är pirrigt när en massa folk står och tittar på.
Lite bilder från morgonpromenaden.

Vacker vovve i vacker grönska!!

Gott att dricka vatten i bäcken.

Jag måste säga att vi bor väldigt vackert!!
Ha en trevlig Valborg. Hoppas att det inte blir så mycket smällande. Ludde tycker det är obehagligt även om han inte är skräckslagen.

1 kommentar:

  1. Fina bilder på Ludde-Pudde... han är en riktig snygging <3<3<3!!
    Det kommer att gå så bra på tävlingen idag, vi håller alla tummar och tår.
    Ha det så bra och lycka till!!!

    SvaraRadera