torsdag 30 juni 2011

Brorsan och jag....

I går kom Bangsi och hälsade på. Vi busade och badade om vartannat. Men nu har Bangsi också fått en pool hemma på gården. Den är ju inte lika stor som min sjö. Men han kan ligga och plaska i den i alla fall. Det är så roligt när han kommer och hälsar på. Jag fick också en jättefin badleksak av han.
I dag innan jag knappt hade vaknat drog vi i väg för träning. Det är jättekul att träna. Vi är så duktiga nu. På lördag ska vi dra iväg på tävling. Matte säger att nu börjar dom riktiga tävlingarna. Va då, har det inte varit riktigt förut??? Vi ska visst åka ganska långt, men det gör inge för Bangsi ska åka med oss. Då kan vi prata lite i bilen. Vi kommer kanske att sova lite också.
Matte säger att jag ska skriva att ni måste hålla tummarna för oss. Hon vet nog inte riktigt hur vi kommer att uppföra oss. Det vet vi inte själva heller. Det bestämmer vi när vi kommer fram.
Här kommer några bilder på brorsan och mej.


Brorsan och jag...

Nu har vi snott mattes solsäng.

Bangsi fick låna min boll en LITEN stund.

Nu luktar det bullar.....

Ibland tävlar vi vem som springer fortast. Tyvärr måste jag nog erkänna att Bangsi är lite snabbare.

Ser ni min fina leksak jag fick???

Vi brukar också simma i kapp. Då är det jag som är snabbast.

Nu är vi på träningsbanan.

Först går vi banan 3 gånger, sen får vi gå och bada, sen går vi banan en gång till.


Jag nästan skäms för jag ser så elak ut!!!!
Nu får ni hålla alla tummar och tassar för oss på lördag!!! Rapport kommer efter tävlingen säger matte.

5 kommentarer:

  1. Fina bilder som alltid och den sista är hel häftigt fina tänder Ludde har :-).
    Klart vi håller tummar och tår för er på lördag, det kommer gå så bra för er.
    Ha det så bra och NJUT av det fina vädret!!!

    SvaraRadera
  2. Ludde är verkligen superstolt över sitt fina garnityr;-)
    Massa TACK för jordgubbar!! Hoppas Moa hinner få smaka massor också innan de tar slut!
    På lördag gäller det- hur ska vi nu lyckas hålla våra tävlingsnerver i schack?? Är ju liksom på riktigt nu!!!
    Ha det så bra och kramar till er allihopa<3

    SvaraRadera
  3. Vi håller tummarna hårt för er båda, och så ses vi ju på söndag :o))

    Kramar från lidhultsgänget

    SvaraRadera
  4. Klart ni klarar det. Här kommer tummar o tassar att se ut som ryaknutar.Lååånga djupa andetag...
    Fina bilder på brosorna med mycke bus.
    Lycka till!
    Kram sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  5. Vi håller såklart också tummarna! Det kommer att gå superbra :-)
    Ses på söndag!

    SvaraRadera