måndag 30 maj 2011

En rolig dag....

I går var en riktigt rolig dag.
På förmiddagen träffade vi Chrissie och Bangsi för träning och bus. Lurvarna är riktigt duktiga nu. Hoppas det håller i sig till tävlingen. Det är lite svårt på tävling då dom ska ut på en bana som dom inte har fått lukta över. Det är en massa intressanta dofter. Bangsi bryr sig inte så mycket, men Ludde vill gärna snusa på marken. Men det ska nog gå bra.
Efter träningen fick vovvarna ett välförtjänt bad. Det såg väldigt kallt ut för det blåste jättevågor, men det tycktes inte bekymra Ludde och Bangsi.
På kvällen åkte Ludde och jag ut till klubben för HIH träning. Vi fick göra sista provet för silvermärket. Det gick alldeles utmärkt. Ludde fick full pott.. Kan inte bli så mycket bättre. Nu får vi börja träna för guldmärket.
Jag fick en väldigt trevlig överraskning vid klubben. Moa och Daniel kom och hälsade på på Mors Dag. Jättetrevligt. Anders hade lagat en god middag som vi fick när vi kom från träningen. Samuel och Jonna var också hemma. Det är så roligt när alla är samlade. Det händer inte så ofta.

Några bilder blev det på busarna igår.

Jag förstår inte varför Ludde alltid ska se så elak ut. Han som är världens snällaste vovve.

5 kommentarer:

  1. det är så mysigt att vara hemma, vi ses nästa vecka igen <3 puss

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder och den med Ludde gapskratt är klockren :-).
    Grattis till fullpotten i HiH 2... ni är sååååå duktiga!!
    Kram kram från oss alla!!

    SvaraRadera
  3. Men GRATTIS till Silvermärket!! Vad duktiga ni är!!!!<3<3<3<3 Ludde är ju bäst!!

    Ja, nu börjar det dra ihop sig inför nästa tävling. Nu jäklar ska vi väl försöka visa var det där skåpet ska stå!;-)

    Vilken härlig överraskning att Moa och Daniel kom!!!! Förstår att du blev både överraskad och superglad!!! Fina barn ni har!!
    Ses snart!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Grattis till HIH ! Tävlingen kommer att gå utmärkt med så duktiga vovvar.
    Själv ska jag till Filipstad och ställa ut. Stefan bor ju där så det blir till att våldgästa honom med.
    Jag har haft knas med bloggen men nu har den tydligen repat sej själv. Så det blir ut med kameran igen.
    Lycka till!
    Ha det bra.
    Sonja och flickorna.

    SvaraRadera
  5. Det var länge sedan jag tog mej tid för att sitta och kolla igenom alla mina vänners bloggar... Men nu är jag här och beundrar alla fina bilder som du satt in! Ludde har det så bra som får träffa sin bror så ofta! Det syns riktigt hur roligt de har ihop! Ha en bra helg!

    SvaraRadera