torsdag 26 maj 2011

Träning och bus

Idag har vi tränat rallylydnad igen. Vovvarna var superduktiga. Det bådar gott inför tävlingen den 6 juni. Den här gången åker vi till Säter. Vi tävlar i fortsättningsklass.Då ska hundarna gå utan koppel.
Nu har jag börjat nedräkningen till sommarlovet. Det är verkligen efterlängtat. Först ska vi klara av sonens student. Det ska bli roligt. Han har också fått jobb vilket känns väldigt skönt.

Bröderna blir så lyckliga när dom får träffas och busa.

Ludde ser ut som ett riktigt monster.

Gissa vad Chrissie har i handen!! Gottis naturligtvis.

Får jag hoppa snart??

Nu struntar jag i det här!!!

Menar dom att vi ska hoppa samtidigt???

Det här går också bra.

Äntligen får jag hoppa.

Bangsi kan han också.

Varför skäller hon på oss??

Varför ska Ludde hoppa först jämt??

Finaste Bangsigubben <3<3

Skönt att vila efter all träning.

4 kommentarer:

  1. Hihihi Vilka härliga bilder du fick till!!:-) Och yes, idag var bröderna grus JÄTTEDUKTIGA!! Hoppas nu att de sköter sig lika bra på tävlingen!
    Så fint du har gjort det härinne på bloggen!

    Ses snart igen!
    *kraaaaaam*

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder som alltid.... så jättefina pojkar <3<3.
    Det kommer att gå toppenbra för er på tävlingen, det är ju världens duktigaste lurvar och mattar.
    Så ni var vid klubben ni också... det var vi med, men kanske olika tider eftersom vi inte träffades.
    Vi var på fotograferingen vid klubbstugan... så vi får väl se sen hur bilderna blev :-).
    Ha det så bra!
    Kram kram från tjejerna & mig!!

    SvaraRadera
  3. fina bilder på vovvarna <3 haha klart ludde springer under hoppet;) fint du gjort på bloggen <3 puss

    SvaraRadera
  4. Ska bli så roligt att få höra rapport om tävlingen den 6, jag siar och tror det kommer att gå TOPPEN ;o))
    Härliga kort med härliga beardisar. // kram lidhultarna

    SvaraRadera