torsdag 5 maj 2011

Finslipning inför helgen!!!

I kväll träffade vi Bangsi och Chrissie för lite träning och bus. Ludde var så duktig som han alltid brukar vara när vi tränar. Nu var det Bangsi som inte riktigt ville visa sin bästa sida.
På lördag ska vi på tävling igen i Dala Floda. Då får vi se hur det går. Minnet från Vingåker finns fortfarande kvar, men jag får försöka låta bli att tänka på det.
Lurvarna fick också testa några agillityhinder. Det gick bra. Men Ludde var lite skraj för dom smalaste spångarna.

Vänta Bangsi, jag måste kissa....

Det blev en hel del bus också.

Vart tog brorsan vägen???

Inte alls läskigt att gå på den här breda saken.

Bangsi hade inte tid att vänta tills Ludde var färdig.

Nu sticker jag matte!!!

Duktig kille!!!

Det här är läskigt. Tänk om jag ramlar!!!

Bangsi hade inga problem på den smala brädan. Full fart.
Nu blir det inte mer träning innan lördag. Nu vilar vi oss i form.

2 kommentarer:

  1. Av erfarenhet från ridning så VET jag att det går att vila i form!!!:-) jahualigen vad kass Bangsi var idag!! Dessutom ramlade Neo ihop när jag kom hem, så här har vi haft tårkalas och insett att det går fort utför, även om han piggade på sig efter en stund. Hjärtat orkar nog inte då länge till och vill inte vänta fööör länge. Värdighet ska han få ha kvar....
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå bra ska du se på tävling.
    Fina bilder som alltid på urgulliga och superduktiga grabbar!!!
    Vi håller tummar och tår till helgen, jag väntar på rapport :-).
    Ha det så bra!!!

    SvaraRadera