söndag 1 maj 2011

På allmän begäran....

På allmän begäran visar jag filmen från dagens tävling.
Det kan jag bjussa på. Egentligen är det ganska charmigt. Ludde är ju lite grann av en livsnjutare som tar dagen som den kommer. I dag ville han inte alls köra rally. Det som fanns runtomkring var mycket intressantare än gamla matte. Men man blir ganska frustrerad. Man får ju heller inte riva i åt honom eller rycka till i kopplet. Då blir man diskad på en gång.
Kanske han saknade Bangsi som inte var med. Dom tränar ju alltid tillsammans
Med lite distans tycker jag det är en ganska rolig film. Men det var INTE roligt inne på banan.
Håll till godo med filmsnutten. För det mesta kan Ludde Pudde mycket bättre än så här.

5 kommentarer:

  1. hahha söta ludde!!! han såg lite ointresserad ut faktiskt:P

    SvaraRadera
  2. Hallå brorsan!
    Det måste väl din matte förstå att du måste kolla i dofterna på ett nytt ställe!!
    Jag tycker ändå att du var kanonduktig!

    Må gott!
    Jaspis

    SvaraRadera
  3. Tack för att vi fick se filmen, men jag fattar inte varför du inte ville visa den från början.
    Det är ju så att det är liv inte maskiner vi har, så ibland kanske de har lite egen vilja.
    Jag tycker att ni var jätteduktiga.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  4. Ja, lite ointresserad ser han ut... Hihi! Men jag tycker oxå han var duktig och framför allt söt!!! Tack för att vi fick se filmen! Förstår att det var tråkigt för dej just då, men det är ju tur att man kan le åt det efteråt! Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är det väl härligt med hundar, man vet aldrig från gång till gång vad dom hittar på ;o))
    Tycker Ludde ser lite nyvaken ut ;o)
    Men det är bara på't igen, det kommer att gå kanonbra :o))
    // Kram <3 Lidhultarna

    SvaraRadera