söndag 21 november 2010

En utsökt middag

Igår var vi bjudna till Bangsi med familj på middag. Jag kan ärligt säga att det var bland det godaste jag ätit.  Hjortfilé och lammfilé med rotsaker till och en jättegod sås. Vi hade en mycket trevlig kväll. Alltid så roligt att träffas. Lurvarna trivs också så bra med varandra. Ludde har tidigare varit rädd för lilla Pjakkur, men det har släppt nu. Dom till och med pussades. Det blev en hel del bus, både inne och ute. Ludde somnade ovaggad när vi kom hem.
Tack för underbart god middag och en trevlig kväll.

Ludde vilar en stund innan vi ska åka till Skeppmora.

Undrar om jag törs ta benet från Ludde???


Pjakkur har hittat nåt intressant i soffan.

Hur go får man vara?

Fina kissemissen.

Misse och matta matchar varandra.

Stor och liten.....

Den vill vi leka med....


Tre goa hundar. En med ögon och två utan!!

Brorsorna har dragkamp.

Neo har kommit till undsättning och hjälper Bangsi.

                           Det var inte bara dom tvåbenta som fick filé. Mums......
                                      Tack än en gång för en trevlig kväll.

2 kommentarer:

  1. Tusen tack själva!! Alltid lika roligt att träffa alla er!:-)
    Åh vad jag blir avundsjuk på alla fina bilder. Nu ska jag sätta igång och spara, så jag också kan skaffa mig en bra systemdigitalkamera!!!

    Lovar att både vovvar och missen sovit MER än gott inatt!:-)

    Kör försiktigt om ni åker ifrån Mora idag, både du och dotter!!
    Kramar ifrån oss!!

    SvaraRadera
  2. Ludde skulle allt haft sig en liten katt han också, det hade varit mysigt:) men ni har väl rätt, farligt nära vägen.. Nu är jag jättetrött, tog lång tid att köra idag till oslo för vägen var inte alls bra pga snön.. men det ska bli skönt att sova nu. Vi hörs imorn. sovgott och tack för shoppingen igår. Kramar

    SvaraRadera