torsdag 4 november 2010

Flickorna Bussman på besök

I dag har vi haft trevligt besök av Anette och tjejerna. Det kanske inte var så roligt för Anette för hon fick jobba när hon kom hit. Jag hade kallat in henne som dataexpert. Hemsidan jag har nu är ganska svår + att  jag inte kan så mycket . Men jag kommer förhoppningsvis att lära mig. Vovvarna hade i alla fall en trevlig busstund.

Ludde med sitt nya fina IOR halsband.

Flickorna Bussman luktar av Luddes gård.

Oj, va gott det luktar när tjejerna är här.

Mor och son.

Va, är det så där killarna ser ut?????

Det här var en gång en jättefin frisbee som Ludde fått av Bangsi. Men nu är det faktiskt så att Bangsi och Ludde tillsammans har gjort den så här.

Det är roligt hos Ludde för där får man grisöron som är så jättegott. Det får vi ALDRIG hemma.

Ludde och Safir busar i soffan.

                                                      Tack Anette för hjälpen.

3 kommentarer:

  1. Det var bara skoj att hjälpa dig... snart har du koll på allt :-).
    Tjejerna är väldigt hemtama hos er, ligger i sängen och äter grisöron.... ha ha ha.
    Filmen var skoj... det var färdig busat när mamma Topzie in i den :-).
    Ha det så hörs vi!!

    SvaraRadera
  2. Mysigt ni har haft det och vilken tur att du har Anette som hjälper er med den snygga hemsidan! Synd att jag inte kunde komma också....Men kan ju inte gå ut flintskallig;-D

    Ha det så bra!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad bra att ha lite datahjälp! Och hundarna blir nog oxå glada att träffas!

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera