lördag 27 november 2010

Härligt med advent...

Det här är en härlig tid när vi får ta fram ljusstakar och annat som hör advent till.
I dag är också första dagen som jag inte tagit värktablett för infektionen i munnen. Underbart. Lite ont har jag fortfarande, men nu går det åt rätt håll.
I morgon hoppas jag att jag är så pigg så jag kan ta en långpromenad med Ludde. Då ska kameran med också. Det var så längesedan det blev några bilder.
Den här ljusstaken är jag väldigt glad över. Hittade den i en hemslöjdsaffär i Mora förra året. Då fanns det bara en begränsad upplaga av den så Moa och jag köpte varsin.
Jag tror att du Chrissie kommer att gilla den.


                          Ha en trevlig första advent.

2 kommentarer:

  1. Jaaaa, den är verkligen JÄTTEFIN!!:-)

    Hoppas nu att allting går åt rätt håll med tanden!

    Kramar till er alla!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att tanden (som inte finns) har börjat bli bättre.
    Jättefin och annorlunda ljusstake.
    Ha en skön första advent!!

    SvaraRadera