måndag 1 november 2010

Present igen....

I dag fick jag en jättefin postlåda av Chrissie, Magnus, Bangsi, Neo, Drómi och Tritla.På postlådan är en bild av världens finaste Ludde. Den är så fin. Tusen, tusen tack.
I kväll har vi också varit på klubben och gjort första provet för silvermärket i HIH. Jag är mycket imponerad av Ludde. Jag har inte kunnat träna nånting sista vecka för jag har varit ganska krasslig. Ändå klarade han provet galant. Han fick 224 av 240 poäng. Det enda han fick avdrag för var att han tjuvstartade lite på inkallning. Alla andra moment fick han full pott på. Han är fantastiskt duktig.

Världens finaste postlåda. Nu ska vi göra en fin uppsättningsanordning med tak över.
Tack än en gång.

6 kommentarer:

  1. Åh vad Luddetudde är duktig!!! Hur många prov är det innan ni får silvermärket?

    Ha en fortsatt skön kväll!!

    Kramisar ifrån gänget i Skeppmora

    SvaraRadera
  2. Grattis till fin fina poäng på HiH 2 provet, så duktiga ni är!!!
    Snygg postlåda... den måste ni ha ett bra tak över, finaste lådan i stan!!
    Ha det bra!!!

    SvaraRadera
  3. Grattis!!
    Och det var ingen dålig present ni fick, den är ju hur fin som helst.

    Lidhultarna

    SvaraRadera
  4. Grattis brorsan till det fina provet.
    Och oj vilken fin postlåda!!
    En sån vill jag också ha! fast med mig på då förståss.......hi,hi
    Men här får man inte ens vara med på dörrskylten ännu :-(.... Måste tjata lite!!
    Sköt om er alla!!
    Jaspis med flock

    SvaraRadera
  5. Oj vilken fin postlåda!! kul :) och grattis luddepudde till provet! klart du klarar det lätt. Nu ska jag iväg på inventering och kommer hem nån gång i natt. Sovgott Puss och kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till fina resultat på HiH!
    Och vilken underbar present! En sån skulle jag vilja ha här utanför vårt hus! (fast då med Soya på förståss...)

    SvaraRadera