lördag 13 november 2010

Länge sedan.......

Nu var det ett tag sedan någon skrev i bloggen. Själv har jag varit så himla trött efter jobbet så jag har varken orkat skriva själv eller hjälpa Ludde skriva. Jag har också varit dålig på att läsa andras bloggar. Jag tror den här efterhängsna förkylningen och hostan satt sina spår. Men nu börjar det kännas lite bättre. Det är också ganska jobbigt i skolan nu. Det händer många mindre trevliga saker. Kollegor söker andra jobb. Det känns väldigt tråkigt för oss som är kvar, men naturligtvis är det roligt för de kollegor som får andra jobb. Det är tufft att arbeta i skolan i dag.
I morse gick jag i alla fall en riktig långpromenad med Ludde. Det var uppfriskande. Även om vädret inte var det bästa så var det skönt i alla fall. Kameran var naturligtvis med och det blev några bilder.

Tänk vad fort tiden går.....

Full fart på Ludde..............

Favvo leken..............

En liten filmsnutt


Ha en trevlig lördagkväll


4 kommentarer:

  1. Hoppas att du blir av med din eländiga förkylning, det tar på krafterna.
    Fina bilder som alltid och en fin filmsnutt.
    Ha det bra och krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Vad fin bloggen har blivit och roligt att få en uppdatering. Lika vackra bilder som alltid.
    Vi har verkligen saknat er, så kul med ett uppdatering!:-)
    Låter tufft just nu för dig, men jag hoppas det vänder med både förkylning och jobb. Snart får du kanske lite jullov??

    Ta hand om er allihopa!!

    Kramisar ifrån Skeppis

    SvaraRadera
  3. Jag visste inte att det var jobbigt i skolan, men snart är det iallafall jullov, men ni lär väl säkert jobba då också...
    Men jag tycker om när bloggen uppdateras så jag vet vad ni gör hemma.
    Fina bilder på luddepudde. ha en bra söndag nu och ta det lugnt så förskylningen kan släppa också.
    kramar

    SvaraRadera
  4. Jag förstår precis hur du känner dej... Min förkylning har släppt men är skittrött!!!! Och det blir ju inte bättre av att det är jobbigt på jobbet oxå!
    Jättefina bilder på Ludde, som alltid! Soya gillar oxå pinnar!!! Ha det så bra! Och vila så mycket som du behöver, för jag tror det är enda sättet att bli helt frisk!

    SvaraRadera