onsdag 22 december 2010

Bus med Brorsan och Neo

Brrrr... i morsen när vi vaknade var det -27. Det är i kallaste laget. Även för mig. Vi hade bestämt att Skeppmoragänget skulle komma för lite bus. Vi fick skjuta fram träffen en timme. Det var fortfarande -26 när vi gick ut, men solen hade i alla fall kommit fram. Det blev inte nån jättelång promenad, men lurvarna fick i alla fall busa en hel del. Dom  hade verkligen roligt.
När vi fick köpa Ludde fick vi inte bara en underbar hund, utan också två underbara vänner i Chrissie och Magnus. Vi fick en fantastiskt fin julklapp som jag kommer att lägga in när julafton har varit. Tills dess får ni vara nyfikna.
Nu är Ludde julbadad och tovfri. Tror jag i alla fall....
Här kommer en bildkavalkad. Bilderna får tala för sig själva.



















Vi önskar er alla en riktigt God Jul....

5 kommentarer:

  1. Åh vad rara ni är och detsamma tycker vi!!:-)
    Är så roligt att vi fått äran att lära känna er.

    Vilka fantastiska bilder du lyckats få till!!
    :-)
    Duktig du är som julbadat vovve, får se om jag orkar ta itu med mina imorgon.

    God Jul till er också! Härligt att ni får umgås i lugnan ro med familjen och rå om varandra!!
    Mys!!!!

    Kramar i stora lass!!!!!!!

    (och stort tack för idag)

    SvaraRadera
  2. Fina bus bilder på underbara vovvar.
    Så härligt att höra att Ludde även förde med trevliga vänner.... och jag är så stolt över alla mina valpköpare.
    Sköt om er allihop och ha en riktigt bra dan före dan!!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka underbart fina bilder! Ha en skön och lugn jul och njut av lite ledighet!

    SvaraRadera
  4. Vi skickar en stor julkram till er alla, och vilka härliga bilder, så roligt att dom får träffas dom två bröderna.

    Lidhultarna

    SvaraRadera
  5. God Jul! Jättefina bilder på finaste grabbarna :-) -26 låter vääääldigt kallt! Brrr!
    Ha en bra fortsättning!

    SvaraRadera