tisdag 14 december 2010

Julgranen klädd

I går klädde vi julgranen. Moa var hemma en snabbis så då passade vi på att klä den.  Jag vill gärna ha jul tidigt, för när julen är över vill jag ha bort det mesta snabbt.
Nu väntar vi bara på tomten.

Nu gäller det att få på glittret. Kolla in Moas fina onepiece!

Samuel har tagit en paus och Moa får fixa själv.


Nu är granen kädd. Nu väntar vi på tomten.
Jag har hoppat i min onepiece. Det är nog det skönaste plagg jag haft. Det är nog också det minst vackra.
Ha en trevlig kväll

3 kommentarer:

  1. Så fin granen blev.
    Barnen ser verkligen förväntans fulla ut... när kommer tomten... när kommer tomten ;-).
    Jag tar fram minimalt av julpyntet så är det inte så jobbigt att få bort det.
    Håller med om att det är nog det fulaste plagg som finns :-).
    Fin God Jul Ludde bild ovanför inlägget!!
    Sköt om er allihop!!

    SvaraRadera
  2. Jättefin gran!!! Håller med Anette, barnen ser verkligen förväntansfulla ut!!
    Jag gillar också att plocka fram julsaker tidigt, så man kan städa undan dem snabbt som tusan då julen är över:-)

    Håller dock inte med Anette ang onepiece:-) Tycker Moa kläder bra i den och inte är det sååå fult plagg...lite osexigt kanske, men herregud, tiden att vara sexig är förbi sedan länge, hahahah!!:-) Vill ju se bild på dig i din onepiece också!!!

    Kramisar ifrån oss alla

    SvaraRadera
  3. det var så mysigt o vara hemma.. längtar redan tills julafton, då tycker ja vi ska tvinga med samuel också på en morgonpromenad med ludde allihopa. nu har ja varit duktig och bakat chokladmuffins som vi ska smaka på. Kram

    SvaraRadera