söndag 19 december 2010

Nu är jag arg!!!!!!!

Nu har jag tvingat matte att hjälpa mej skriva på bloggen. Jag är jättearg. Matte lovade igår att vi skulle åka och hälsa på mamma och mina systrar. Bangsi och Neo skulle också följa med. Vad tror ni hände??? Jo, matte sa att vi inte kunde åka för det snöade så mycket. Va då? Lite snö är väl bara kul. Det var tydligen väldigt halt på vägen sa matte. Är hon så dålig att köra bil så hon inte kan åka om det kommer lite snö? Till och med Bangsis matte sa att vi inte kunde åka. Hon är ju mycket tuffare än min matte, men idag var tydligen hon också en  MES. Matte har i alla fall lovat att vi ska träffas före jul. Får väl se hur mycket det löftet är värt!!!
Matte och jag tog i alla fall en promenad i snön. Jättekul att pulsa i mycket snö. Men det är inte så roligt att leka ensam. Nu ska jag börja tjata på husse och matte att jag är stor nog att få en lekkompis. Matte har sagt att jag ska få en lillebror när jag är tillräckligt fostrad. Det har jag faktiskt varit väldigt länge.
Lite bilder blev det i alla fall. Konstigt att matte inte sa att det snöade för mycket för att ta kort!






Utan att skryta måste jag säga att jag tycker jag blir stiligare för varje dag som går.
Vad tycker ni?????

4 kommentarer:

  1. ja klart du blir stiligare för varje dag luddepudde. och ja tycker också du är mogen nu för en lillebror!!! inte kul när de är halt på vägarna, du får säga til lillhusse o köra försiktigt när han är ute på vägarna. nu ska ja göra knäck. vi ses snart Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Brorsan! Förstår din ilska!! Fast jag bläv inte så arg såm du, bara jättelädsen i ögat!
    Vi måsste mååsste hinna ses och leka innan jul, det får minsan våra mattar LÅVA!!!!
    Ha det bäst!!

    Kjamar ifrån Bangsi

    SvaraRadera
  3. Nog var det allt lite mesigt av mattarna era :-)... men det blir fler tillfällen som vi kan träffas.
    Förstår att du vill ha en kompis att leka med.... men matte kan väl hoppa runt i snön och busa med dig :-).
    Jag håller med dig... du blir bara stiligare för var dag <3!!
    Kram kram oss alla!!

    SvaraRadera
  4. hallå brorsan! Klart du är stilig! Förstår att du vill ha en lillebror, det borde väl de flesta vilja ha :-)
    Fast Atlas och Mimas säger att du ska vara glad så länge du slipper.... vad kan de mena med det??
    Ha en riktigt bra jul med en massa paket och godis!!
    kram Jaspis

    SvaraRadera