måndag 20 december 2010

Julklappstjuv!!!!

I dag har jag köpt julklappar till Ludde. Men innan jag hann slå in den ena hade han lyckats plocka upp den ur påsen och smaskade för fullt på den när jag kom in i rummet. Hur skulle han kunna veta att gottiset skulle vara till julafton?? Det är bara att gå och köpa nytt i morgon.
Nu är jag klar med alla omdömen som ska skrivas till eleverna. Skönt. Nu är det bara avslutningsdagen kvar. Det ska bli underbart skönt med jullov.
Husse och Ludde har varit ute på vår sjö idag. Det blev några bilder.

Julklappstjuven!!!!!!

Mycket snö att pulsa i.

Ludde tittar ut över sjön.

Visst är han väl gó, våran Ludde Pudde?

Lek med en frusen pinne.

Bra uppsikt över vägen från sandlådan.

Ha det gott alla vänner och en riktigt God Jul om vi inte hörs mer innan dess.

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha vilken liten tjuv :-).
    Jag har hållit på och slagit in julklappar och Safir har varit såååå nyfiken :-).
    Fina bilder på Ludde-Pudde.... snyggaste killen i stan <3.
    Skönt att omdömena är klara så nu år du snart jullov.
    Hörs sen hur det blir....
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  2. Nämen sicken liten tjuv;-) Hihihi!!
    Urtjusiga bilder såklart:-D Men Anette......Näst finaste killen i stan juh, hahaha!!

    Hoppas vi alla hinner ses nåt innan jul! Jag har det rätt lugnt, sånär som på hästmotionering.
    Kramisar!!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte ett ögonblick på att Ludde skulle kunna stjäla, det var nog Anders som gav honom det i ett svagt ögonblick, och vågar inte berätta det för dig ;o))
    Jättefina bilder på den snygga bruna killen.

    Lidhultarna

    SvaraRadera