måndag 27 december 2010

Träffat syrran

I morse när Ludde och jag var ute på promenad träffade vi på Amma, Yassi och Ingela. Vilken himla tur. Det är ju inte så ofta dom är i Ludvika och där jag gick i morse brukar jag aldrig gå. Det var nog meningen att vi skulle träffas. Lurvarna fick en rejäl busstund. Jätteskoj. Tyvärr hade jag inte kameran med mig. Jag tog några bilder med mobilen. Jag brukar aldrig ta bilder med den så jag är inte van. Bilderna blev inte så jättebra, men det blev i alla fall några kort.


Visst syns det att dom är syskon?

Lika som bär...


Jätteroligt att träffa er.

3 kommentarer:

  1. Det var väl en riktig lyckträff att ni var där och gick så ni fick träffa syrran.
    Jättelika är dom... bara storleken som skiljer dem åt.
    Ha det bra!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, de är oxå väldigt lika, som safir och ammi... Men Ludde är ju lite större!

    SvaraRadera
  3. Jättekul att stöta på er igår!! Kul att det blev några bilder i alla fall :-) Jag ska lägga över mina oxå få se om det är någon som man ser vad den föreställer. Inte lätt med mobil och rusande beardisar!
    Ha det bra!

    SvaraRadera