tisdag 5 oktober 2010

Avslutning på Rallylydnadskursen.

I dag har Bangsi och jag haft avslutning på Rallylydnadskursen. Våra mattor fick göra varsin bana som vi fick gå. Vi var som vanligt väldigt duktiga. Fast det blev lite mörkt på slutet så det var lite svårt att se skyltarna. Efter vi hade gått banan fick vi gå in och fika. Jättegoda bullar fick vi.
Så här fina diplom fick vi.


Ni kan väl se att vi är stolta?


Här blir vi bjudna på jättegoda bullar. Mums....
Nu är jag ganska trött och ska snart gå och lägga mej. I morgon kommer Bangsi och Neo hit igen
för deras matte ska fixa till pälsen på lillhusse.

6 kommentarer:

  1. Ja visst var vi jätteduktiga. Sopade banan precis som jag sa igår!:-) Fina bilder på oss och våra diplom!!
    Vi ses imorgon brollan!! Nu har jag ätit lite mat och ätit upp den däras lilla saken som tydligen kallas kattunge...Allså näää...Jag har inte ätit upp katten, men väl kattens nya leksaksråtta. Vaddå...den var ju liten, ullig och pep.
    Voffilivoff!!
    //

    SvaraRadera
  2. Grattis, det var fina diplom ni fått. Klart ni är bäst, vad annars.
    Ha det gott.
    Onyx med bihang.

    SvaraRadera
  3. Grattis till de jätte fina diplomen och det klart att ni var duktigast!!
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  4. Grattis:D ni är riktigt duktiga ni =) gott med bullar, jag är så snål här i norge så jag har ätit blodpudding o köttbullar i en vecka nu så när jag kommer hem ska ja äta gott :) Sovgott Puss o kram

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vilka jättefina diplom ni fick!
    Igår var vi på en liten 'visning' av rallylydnad på våran klubb. Ammi var inte så där jätteduktig, funderade mest vad det var för lappar som låg på backen (kanske dom går att äta :-)) Det verkar kul i alla fall men det finns ingen kurs häromkring än. Dom försöker få en instruktör utbildad, så om det blir kurs senare då ska vi gå :-)

    SvaraRadera
  6. Grattis till fina bröder med fina diplom, såååå himla duktiga killar är ni :o))

    Lidhultarna

    SvaraRadera