tisdag 26 oktober 2010

Buskul igen!!!!!!

Nu har jag slagit tassen i bordet och sagt till matte att det faktiskt är min tur att skriva. Hon har skrivit så många gånger nu. Jag tycker faktiskt att det blir mycket roligare när jag skriver. Hon skriver bara en massa om när hon fyller år och sånt. Hur kul är det? Lite kul är det när hon fyller år för då får man en massa gottis i alla fall.
I dag har Bangsi och Neo varit här hela dagen för deras matte har visst gjort nåt med foten igen. Hon skulle till nåt som heter Stockholm. Matte sa att det är nära där Jaspis bor. Jag tyckte att vi alla tre kunde fått följa med och vara hos Jaspis och hans storabrorsor medans deras matte fixade foten. Men matte sa att Jaspis nog måste jobba. Va då? Vi hade kunnat vara hemma hos dom alla 6. Tänk va kul vi skulle haft. Hur som helst har vi haft skoj här hemma. Vi har tagit promenad med husse och vi har badat. Men nu är det lite kallt i vattnet. Stackars Neo har ont i ett ben så han måste gå i koppel hela tiden. Han gjorde illa benet sist vi var ut och lekte. Hoppas han blir bra snart. Lite bilder har jag att visa.

Brorsan Bangsi. Min bästaste kompis.

Det blev lite kramkalas när Bangsi kom i morse.

Nu tar vi igen oss lite på altanen.

Brrr...  lite kallt är det allt i vattnet.

Visst är vi väl goa???
Nu hoppas jag att Bangsis matte snart blir bra i foten. Inte för fort,
för jag vill att Bangsi och Neo ska komma hit snart igen.

4 kommentarer:

  1. Bra Ludde, att du slog ner tassen!!:-) Jag försöker härhemma, men matte är alldeles för egocentrisk!! Vi är såååå TACKSAMMA och GLADA att vi fick vara hos er idag! Superskoj, som alltid!! Vi är ganska trötta och har fått ligga och mysa i soffan med matte. Mysigt!
    Vilka fina bilder, men kan ju inte bli annat med motiv på oss! :-D
    Vi ses snart igen och matte låter hälsa att hon snart är på fötter igen!
    Ludde! Hälsa din husse och matte och TACKA och se till att de kryar på sig och att de återhämtar sig snabbt från förkylningar!

    Kramar, slickepussar och busilibus från gänget i Skeppmora!
    <3

    SvaraRadera
  2. Kul dag:D och vilket fint kort på bryggan!! Men nu ska du inte bada mer ludde för det är alldeles för kallt. Puss och kram

    SvaraRadera
  3. hallå!
    Vilken toppenidé! Klart ni skulle ha kommit och hälsat på mig :-). Matte kunde gott ha gått och jobbat själv. Inte alls kul att jobba på ett kontor hela dagarna och fixa med papper :-(
    Vi kunde ha busat hela dagen och jag kunde ha visat alla bra ställen i skogen där man kan busa i leran :-)
    Nästa gång måste ni komma!
    // Jaspis med flock

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att ni kan ställa upp och passa hundarna åt Chrissie, vilket elände hon har haft med den där foten, men nu får vi hoppas att det är slut med det och att hon får bli bra.
    Nu är det alldeles för kallt att bada, du får allt vänta till nästa år Ludde.

    Lidhultarna

    SvaraRadera