lördag 23 oktober 2010

En rolig dag

I dag har jag varit i Borlänge och förnyat min garderob med hjälp av presentkort jag fick på min födelsedag. Det var den bästa present jag kunnat få. Moa har varit med som smakråd. Tack snälla Moa för att du följde med.Mitt i shoppingturen fick jag SMS från Anette att Luddes HD och ED röntgen var utan anmärkning. Gissa om jag blev glad? Safir och Onyx var också utan anmärkning. Tråkigt nog hade Bangsigubben B på höften och 1 på armbågen. Men det lär nog inte hindra hans framfart i buslekarna med Ludde.


Fina fina Ludde. HD A        ED ua
                                                    Ha en trevlig lördagkväll.

2 kommentarer:

  1. Roligt att du fått shoppa loss och att du hade Moa med som smakråd var väl det roligaste.
    Bra besked ang. rtg. så det var ju bra och Bangsis B och 1 är inte så farligt.
    Ha en bra lördagskväll!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till fina röntgenresultat!
    Ha det bra!!

    SvaraRadera