lördag 9 oktober 2010

Taccos och Ful Fisk!!!!

I går hade vi trevligt besök av Bangsi, Neo, Magnus och Chrissie. Vi åt taccos och drack gott vin och god öl. Det är alltid så roligt att träffas. Lurvarna hade roligt och busade hela kvällen.
I morse gick Ludde och jag en skön promenad runt sjön där vi bor. Jag hörde Ludde gnälla till en gång när han gick ner till vattnet. Men jag kunde inte se att han gjort sig illa. Men när vi kom hem och jag skulle tvätta av honom på tassarna fick jag se detta......
Som tur var hade den bara fastnat i pälsen.


När kvällen började var alla vovvarna rena och välkammade, men efter en stunds bus var dom inte lika prydliga längre.
                                   
                                 
                                          Ludde och Bangsi delar broderligt på ett ben.
Det var bara Neo som höll stilen hela kvällen.

Lortgris nr 2
Tack för att ni ville komma och äta lite med oss. Vi hade en mycket trevlig kväll.

                                         

4 kommentarer:

  1. Nämen fy vad läskigt!! Inte det minsta draget heller. TUR att det "bara" hade fastnat i pälsen!

    STORT TACK för en MYCKET TREVLIG middag!!!:-) Snäll son också, som fick agera taxichaufför.

    Ha det så bra så ska jag försöka ta mig till HiH imorgon:-)
    Kramar ifrån oss!!

    SvaraRadera
  2. Usch vilken "ful fisk" tur att Ludde har en massa päls.
    Trevligt ni hade det igår och vilka lortgrisar... hihi... men då syns det att dom haft roligt.
    Vi kanske syns imorgon om ryggen och nacken håller.
    Ha det bra!!!

    SvaraRadera
  3. Grattis till Rallylydnaden!!! Fint diplom!

    Vilken himla tur att draget inte fastnade i mer än pälsen!!!

    Kul att ni får träffas så ofta, du och grabbarna! Syns att ni gillar varandra!!! Ha en skön helg!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha stackars dig ludde, men lite kul var det allt, allting fastnar ju i din päls stackare. Vi ses snart luddupudde, lycka till på kursen. Kramar från moa o daniel

    SvaraRadera