måndag 4 oktober 2010

Oj, vilken rolig dag...

I dag må ni tro att jag haft roligt. Bangsi och Neo har varit hos mej hela dagen. Husse tog oss med till Källbotten så vi fick busa riktigt ordentligt. Vi badade också fast det nästan är vinter. Nu har kompisarna åkt hem och jag har ätit kvällsmat och är ganska trött. Husse har varit riktigt duktig med kameran i dag så det blev en hel del bilder.
                                         När Bangsi kommer blir det alltid stort kramkalas.
Det är så roligt att busa med brorsan.

Visst är vi väl goa?

Det här tycker jag är orättvist. Två mot en!!!

Jättegott att dricka ur bäcken.
Nu vet jag inte riktigt vad som händer för matte säger en massa fula ord och säger att datorn lackar. Jag vet inte vad hon menar men tydligen krånglar det när hon ska lägga in bilderna.
Men hon har lovat att lägga in fler bilder så fort datorn kan uppföra sej.
Hoppas datorn uppför sej imorrn så ni får se fler bilder.


1 kommentar:

  1. Nu måste jag testa själv eftersom flera säger att dom inte kan kommentera inläggen.

    SvaraRadera