torsdag 21 oktober 2010

Nu har jag fyllt mer än tant.

Ja, nu har jag fyllt 60 år. Jag har lite svårt att förstå det själv. Jag tycker inte själv att jag är så gammal. Kanske för att jag fick barn sent och mina ungdomar håller mig ung. Sedan umgås jag med tonåringar hela dagarna i skolan. Det hjälper nog också till att man inte känner sig så gammal i alla fall. Sedan kanske andra tycker annorlunda.Men det bryr jag mig inte så mycket om.
Jag är mycket rörd över alla grattis och all uppvaktning jag fått både här hemma och på facebook. Att jag är på FB nu beror på att Moa jobbar i Norge och det är ett bra och billigt sätt att pratas vid. Men jag börjar faktiskt gilla FB.
I dag blev jag väldigt glad för Anette och tjejerna kom och hälsade på. Jag fick en superbra present. En rejäl midjeväska som man kan ha lite matsäck och termos i. Tack Anette. Av familjen fick jag en ny digitalkamera och jättefina blommor. Från Moa och Daniel kom en underbar bukett med blommor i höstens färger.Fam. Bolinder kom med en jättestor korg med en massa gottis i. I morgon kommer tjocka släkten. Från dom har jag önskat mig presenkort på H&M. Några tyckte nog det var lite tråkigt, men jag är inte så mycket för smycken och kristallvaser. På lördag ska Moa och jag åka till Borlänge och förnya min garderob. Det ska bli jättekul.
En del av bilderna nedan har jag fått låna av Anette.
Mina fina presenter.

Våran älskade lilla Ludde Pudde

Undrar vad Safir viskar till Ludde???

Underbara syskon. Lika som bär.

Vackra mamma Topzie och vackra storasyster Pandora.

Pandora  Topzie  Safir  och Ludde.

Puss på dig Ludde.....

Ludde och Pandora äter lite tårta.

Vilken härlig bild på Topzie....

Tack alla för att ni gjort min dag så fin.

2 kommentarer:

  1. Man ska väl vara glad att man får fylla år, då lever man ju!!
    Smycken och kristallvaser inte är min grej heller.... bättre med sånt man har nytta av.
    Kul att du gillade midjeväskan :D.... är ju lite svårt att veta vad en "så gammal tant" behöver :D.
    Vackra blommor och en fin "gottigotti" korg och en liten smidig kamera är helt perfekt att ha med sig.
    Kul med förnyad garderob.... vi kanske inte känner igen dig sen.
    Söt bild på Topzie med håret uppsatt ;).
    Tjejerna och jag tackar för allt gott vi blev bjudna på igår.
    Ha en bra fortsättning på tantlivet.

    SvaraRadera
  2. Grattis ytterligare en gång! Man är ju aldrig äldre än man känner sej! :0)
    Vad mycket fint du fått! Jag hade nog oxå uppskattat presentkort på klädaffärer mer! Det är ju sånt man behöver, kristallvaser har man ju ingen användning av precis!
    Ha en bra fortsättning på helgen och vi ses på FB! Kram

    SvaraRadera