måndag 4 oktober 2010

Ett nytt försök....

Nu ska jag försöka lägga in de bilder som inte kom med i förra inlägget.
                                        Det här är förmodligen sista badet i år.
Vilken underbar gammal man.

Så här ska man se ut när man haft roligt.

Det syns på Ludde att han också haft roligt, eller hur?

Det smakar bra med mat efter allt busande.

Neo spar sin mat för att fresta småkillarna när dom har slut.

Skönt att mysa i sängen efter lek och mat.
Datorer är märkliga. Underbara när dom fungerar och helvetiska när dom inte fungerar. Nu helt plötsligt funkade allt perfekt. Men jag har hört att en del inte kan kommentera inläggen längre. Om det är så för dig kan du väl skriva det i gästboken, så ska jag be min "webdesigner" Anette att 
titta på det.

5 kommentarer:

  1. Ludde verkar ha haft en underbar dag med sina kompisar, kul att dom är hemma ibland så ludde får hundsällskap :)Men det måste vart riktigt kallt att bada, buuurrr!! Nu ska ja till jobbet, hörs ikväll Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig busdag grabbarna haft.
    Ett skönt svalkande dopp är ju aldrig fel... buuurr.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilka fina bilder!
    Och vad roligt ni verkar ha haft.
    Jag måste verkligen se till att jag får komma upp och busa någon dag!!
    // brorsan Jaspis

    SvaraRadera
  4. Chrissie och CO05 oktober, 2010 08:53

    Ja hua vad kallt med bad, men misstänker att herrarna trivdes som fiskarna i vattnet!:-)
    Fina, fina bilder och OJ så bortskämda som allihopa får ligga och mysa i sängen. Neo och Bangsi somnade som två ovaggade små knytten igårkväll. TUSEN TACK!!
    Ses ikväll!! Ikväll sopar vi banan va??!!:-D

    SvaraRadera
  5. Det bara lyser glädje om dem!!! Underbara hundar!
    Men det ser inte speciellt skönt ut att bada... Skulle nog inte hoppa i frivilligt! Ha en skön fortsättning på veckan! Kram

    SvaraRadera